Harmonogram dnia na Południu

oczyszczalnie ścieków Trwały impregnat do drewna

Stosując każdą dietę na samym początku należy poznać jej filozofię, na czym ona polega i dla kogo głównie jest przeznaczona. Dieta śródziemnomorska ma ten plus, że może być stosowana przez bardzo długi okres czasu, nawet przez całe życie i praktycznie każdy może stosować ją z powodzeniem, pomagając utrzymywać zdrowe ciało i szczupłą sylwetkę. W diecie śródziemnomorskiej, aby efektywnie działała, powinny być stosowane jednak pewne proste reguły i rozplanowany dobrze harmonogram dnia.

Przede wszystkim należy dokładnie planować posiłki. Dziennie należy spożywać 3 dość obfite dania oraz 2 przekąski, najczęściej jest to drugie śniadanie i podwieczorek. Do codziennego jadłospisu należy włączyć makaron, kaszę, ryż, a także oliwę z oliwek i odpowiednio dużą porcję warzyw i owoców.

Drób można jeść 4-5 razy w tygodniu, tyle samo razy można jeść ryby oraz jaja, natomiast najbardziej musimy wystrzegać się czerwonego mięsa – to można jeść jedynie raz na tydzień. Do posiłków można podać również czerwone wino, jedna lampa na pewno poprawi smak i nasze samopoczucie..

płytki ścienne